Tiedote vuoden 2023 talviuniversiadeista

Lauri Elo   Uutiset

Ampumahiihtäjä, haluatko mukaan talviuniversiadeihin 2023?

Kilpailukauden 2022-2023 talviuniversiadit järjestetään 12.1-22.1.2023 Usan Lake Placidissa. Universiadit on kansainvälisen opiskelijaurheiluliiton FISUn (Fédération Internationale du Sport Universitaire, International University Sports Federation) alainen monilajinen urheilutapahtuma.

Universiadeihin voi osallistua korkea-asteella (yliopistot, ammattikorkeakoulut) opiskeleva tai aikaisintaan kisoja edeltäneen kalenterivuoden aikana valmistunut urheilija, joka on iältään 17-25 -vuotias (Synt. 1.1.1998-31.12.2005). Myös 1.1.2021 tai sen jälkeen korkeakoulusta valmistuneet voivat osallistua v. 2023 universiadeihin

Jos olet halukas lähtemään mukaan talviuniversiadeihin, niin ilmoita kiinnostuksesi lajipäällikkö Jarkko Kauppiselle, jarkko.kauppinen@biathlon.fi viimeistään 5.8.2023. Samassa yhteydessä saat lisätietoa kilpailuista ja matkan omavastuukustannuksista. Suomen Ampumahiihtoliitto tekee päätöksen kisoihin osallistumisesta elokuun loppuun mennessä.